Monday, December 31, 2012

cite semalam.

Assalamualaikum..

Morning peeps..
Today is 31st Dec 2012. Last day of Dec2012.. Tomorrow will be new day of 2013. Hopefully, 2013 will bring us new life, new motivation, new goals, new perception and most important is new of us. hehe.

Cite semalam.

Semalam aku kepenatan menyental toilet rumah sewa ku ini. Tapi tak habis pon. Aku cuci half baru. Sejuk dowh. Badan aku berangin, tambah2 berangin lagi ada. So, aku stop dan masuk dapur pulak. Lunch meal preparation! Untuk lunch aku buat telur masak sambal tumis je. Tumis simple habis la. Takde rencah bagai ni. Then, makan dan makan. Tp nasi tak habis pon. Coz aku memang ketandusan selera. Sob.sob. Aku pun left it for dinner. Then, bersiap untuk jalan2 tgk jalan.

Pusing2 punye pusing, aku jumpe la jalannye coz dah study peta awal2 and peta tu pun siap printed out lagi you! hehe. Pusing2... Eh, dah sampai?! Waaaah sekejapnya. About 5minutes I guessed. Then, I made another round, and YES.. About 5minutes. The route to go back home took about more than 5minutes coz it involved traffic light. Tak kisah la tu. Asalkan tak berape jauh.. Bersyukurlah. Alhamdulillah. Cumanya, jalan nak gi menara tu shortcut. So, bila shortcut tu paham2 jelah. Lalu jalan kampung. Nak kata sunyi tu takla sbb ada jugak kereta lalu lalang situ cuma need to be careful lah and I have to find other routes also for backup.. After tamat pusingan, aku membeli groceries. hahaha. Kemudian pulang!

Fortunately, I got a space outside of apartment to park my car. Oklah. For temporary purpose. hehe. Today want to go to Management Office to ask the details about parking lot.. Hari ni rasa macam nak pegi tgk jalan lg tp malas la nak keluar. huhu. Tengoklah macam mane. :) Oh ye! Malam td aku mengantuk awal yg jarang2 berlaku sbb penat di siang hari. Tp tido tak jugak awal sbb tgk Running Man ep123! hehehe. Encem GoSoo.. ;p



That's all for yesterday all time stories. haha.

p/s: esok dah 2013..mari wat wishlist..to-do-list..dan segala list2.. mari2.. ;p
Sekian :)

0 comment: